Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 18.07.2011, 20:16
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

malik problem.


kaikki jeepit on hyvän näkösiä

eli tapahtuu seuraavaa. auto tonnilla netti autoon myyntiin.













no ei helvetissä! hah..

tänää huljuttelin pilteeman pesurilla 3h autoa ja sieltähän paljastu vaik mitä jännää ja pientä suunnitelmaa autojen varalle oon jo rustannu.

-no se kytkimen vaihto. samalla menee taka stefa kampuralta kuseksii REILUSTI öljyä eli taitaa olla öljykylpy kytkin tällä hetkellä.

-no jos kerta koneen nostan pois ni eihä sitä 3v manuanaalia kannata takas laittaa? eli hankinta listalle 4v tihiällä ykkösellä.

-ja kone ku on irti ni sehän kannattaa turbottaa ja vaihella tiivisteitä termari yms yms ku on pukissa

korin kannakkeesta löyty mätäpaise ni siinä "samalla" kun ne laittaa nii nostan koppia ja lavaa 2 tuumaa.

-konehuone pitää retusoida ja maalata

voi perse mikä lumipallo ehvekti tuossa listassa meneeki sit koko ens talvi.. jos riittääkään

tää aparaatti saa ootella rauhassa talvea ja laitan nyt seuraavaks tuon orginel 1sen kuntoon.. siis leimalle en vie mut on joku auto mil huristella konnussa suljetuilla alueilla poliisin valvonnassa.

siin ei muistaakseni puutukkaan ku : jotai pikku sähkö hommia, tankki+pensa linjat ja 1 vesi letku.


tämän takia se laturi tahtoi hellästi koskettaa korin sisäpintoja. pultti poikki.

vaihteistolle jotai jäykempää kiinnitystä kiitos. käsinee pysty muljuttelemaan koko pakettia.

osa pohjaanlyönti kumeista on tämän näkösiä.

TAI sit evo2 stenalle, porttaalit tähän.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten