Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 16.07.2011, 22:17
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Rimuramureijaa..


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tommitt Näytä viesti
mistä olette laittaneet tehostimelle siimapyörän kun olette asentaneet tehostimen??-82? tai missä passaa reijät suoraan?

entä kääntökuulien aste? 3-6astetta?

mistä vehkeestä sais isomman laturin hiluun? ja paljon on vakion teho ei taida riittää 180a akkuun?
Mitähän meinaat kääntökuulien asteella? Isompi laturi käy ihan yhtä huonosti mistä vaan missä on alipainepumppu,voi toki laittaa erillisen ap pumpun jolloin laturi valikoima kasvaa mut ahdasta tulee. Sulla ku on erillinen säädin eikä tuu mieleen juuri isompia latureita alipainepumpulla ja erillisellä säätimellä,eli kytkis käteen ja muuttaa ne johtosarjat käymään sisäisellä säätimellä ja tais olla Nissan vanette mis oli lähelle sopiva. Kantsii varmaa ottaa malli ja mennä vaik romikselle tai autosähkö putiikkiin vertailee,valikoimaa on. Eikä se laturin koko kerro ihan sitä minkälaisen akun voi laittaa,LN65 hilussa on 2*60aH akut ja 50A laturi alunperin,se laturin koko kertoo oikeastaan sen et kuinka nopeesti se akku latautuu.Tost tehostajasta sen verran et ei oo siivapyörä ehkä se kinkkisin juttu,sen nimittäin saa mistä vaan hiasen tai hiluksin siivapyörästä. Se on erillinen peltinen hihnapyörä neljällä pultilla kiinni,ainakin hilukxissa ja vanhemmissa turbokoneissa(cressida,LJ) on eri offsettia niissä siivoissa joten kannattaa tähdätä tarkkaan että hihna linja on sit suora. Jos siinä nyt sattuu olemaan heittoa ni viilaa pumpun kiinnitystä tai prikkaa siivan väliin tai semmosta.
Vastaa lainaten