pitkä ja painava, pienellä öljypohjalla joten rasvaa saa vaihtaa useasti....
Kylmänä todella äänekäs, ja kuumana käy kuin unelma
Jakopäätä saa vaihtaa tiheesti, mutta suhteellisen helppo vaihtaa (vesipumpun kanssa AINA!!!), mutta pumpun hihnan kanssa saa olla tarkkana ajoittamisen kanssa.
Venttiilit säädettävä palojen kanssa, ja pakoventtiilit alkaa kantamaan melko nopeasti JOS EI säätöjä pidä arvoissaan.
Kansi menee 100tkm välein, kun venttiilien ohjurit on niin lyhyet.
Suuttimet lähes ilmaisia, ja löytyy useita erilaisia. Viimeisimmät versiot kaikkein parhaimpia varsinkin savutuksen ja käynnistyvyyden kannalta. 274 loppuinen suutin paras näissä moottoreissa!
Pumpun korjaus edullistä, kun ei ole mitään "ihmeellistä", ainoastaan kylmäkäynnistyksen vahapatruuna kannattaa muuttaa manuaaliseksi ja vetää vaijeri kojelautaan.
Sylinterikannen pultit kun tiukkaa, niin sen tekee vain vahva ja tunteeton mies...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
|