Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 12.07.2011, 12:48
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Tämä homma alkaa olla nyt jokseenkin selvillä, mutta näistä mogin peltiperistä paremmin tietävät, missä kohtaa on kapeamman ja leveämmän akselin ero? Koitin netistä etsiä mutta ei taas kerran mitään järkevää löytynyt.

Mun pitäisi saada etuakselia siirretyä himppasen verran sivuun kuskin puolelle päin että murikka/ pinioni/ kardaani ohittaa koneen öljypohjan, sekä varsinkin moottorin ja laatikon kiinnikkeen kunnolla.

Onko leveän peltiperän akseliputki leveämpi molemmin puolin, vai onko akseliputki sama, mutta se irrotettava osa jossa on pallonivelet yms. sitten leveämpi? Jos se on tämä irrotettava osa, niin kuinka paljon on eroa kapean ja leveän välillä? Kuinka paljon pidempi on leveän peltiperän pidempi vetoakseli edessä, voisihan sitä vain muokata akseliputkea ja hommata yhden vetarin..

Kyse ei olisi kuin muutamasta sentistä, mutta ei viitsi akselia asentaa sivuun autossa.. ja moottori/ laatikkopaketin siirto ei käy päinsä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten