Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.07.2011, 23:21
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Aloita sillä, että vaihdat sen VIC:in näytön englannin kielelle

Tuo kyllä tahtoisi (kühlmitt fühler) sanoa ainakin google translaten ja oman surkean saksankielen taitojen avulla että jäähdytysnesteen anturi, mutta olisko noin.. ei toi VIC minun mielestä anturivikoja tai CEL- valon sytyttäviä vikoja kerro, vain niitä perus nesteen vähyydestä, lämmöistä, valoista yms. johtuvia ilmoituksia. Toinen asia on se, että tuo VIC aikaa myöten saattaa alkaa herjaamaan olemattomista vioista. Aika paljon on saanut lukea juttuja joissa aparaatti luulee esim. jonkin oven olevan auki, ja aika yleinen (mikä minullakin on omassa ZJ:ssä), että varoittaa takavalojen olevan rikki kun painaa jarrupedaalia.

Jos mittaritaulun mukaan ei vikoja ole eikä check- engine valo pala tai ei ole vikakoodeja, niin unohda koko juttu.. jos satunnainen piipitys vituttaa niin ota VIC:in piuhat irti

edit: Itse asiassa, kyllä se anturivikojakin mainitsee. Mutta nuo virheilmoitukset on vanhemmiten hieman epäluotettavia, kannattaa varmistaa asia itse mittaamalla ennenkuin alkaa vaihtamaan.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 11.07.2011 23:24
Vastaa lainaten