Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.07.2011, 21:25
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Hei onkos muuten noilla tiiviste liimoilla eroa? Ite olen jotain mustaa tuossa jakolootan kumitiivisteen lisäksi käyttänyt, vaan tuntuu kuitenkin vuotavan? Kuulin että joku punanan tiiviste liima olis muka pitävämpää?
Onkos kokemuksia asiasta?

t. Ismo Ämmä
Tämä olisi kait se oikea liima sinne. Mutta en muista mistä autotarvikeliikkeesst ostin joskus. edit: niin juu, ja onhan tota samaa tököttiä vaikka kuinka monella valmistajalla. Sinällään samaa ne kaikki pitäisi olla kunhan vain täyttää samat kriteerit.

http://www.permatex.com/products/aut...sket_maker.htm

Ite liimasin NP242 jakolaatikon slip yoke eliminatoria laittaessa yhden alumiinikäikäleen (minkä olin ostanut joskus kansiremppaa tehdessä yhteen toiseen autoon). Hyvin on kestänyt tähän mennessä. Kyllä noilla liimoilla on eroja, toiset ei kestä öljyä, jotkut ei lämpöä, toiset ei kestä muuten vain

edit: Muistin etten ole täällä nähnyt, mutta tarkempi tutkimus paljasti että samaa tavaraa se mun tuubi oli. Ei vain mitään muistikuvaa mistä ostin.. oliskohan mätänetistä?

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 10.07.2011 21:29
Vastaa lainaten