Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 10.07.2011, 19:52
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Ja taas sepitettiin.
Kolme reikää paikoin helmoista ja meinasin polttaa koko pirssin kun takatilan sisusta vähän otti tulta.

Vaihdoin toisenkin norran ehjään, johan tuo oli puoliksi poikki.

Avasin takaperän huohottimen, kun alkoi puskea ööliä kartaanin juuresta. Ole edes tullut koko huohotin mieleen, kun nippa oli poikki ja letku nakattu tankin päälle jemmaan. Pukkasin ohuella poranterällä reijän auki, saas nähdä onko stefa kyrvähtäny paineissaan.

Pakoputken turailin uusiksi, saa nähäs kelpaako taka-akselin eteen päättyvä putki katsastuksessa. Putken pää osoittaa maahan kyllä, joten ongelmia ei pitäisi olla. Venttiilikopan kansi ilmeisesti kusi öljyä, joten kiristin sen ja pesin konetilan. Uudet hehkut vaihdoin, oikein berulaiset 12 volttiset ettei nappihehku tapa niitä niin helpolla, kuten kävi edelliselle sekalaiselle 6v satsille.

Etuvakaajatangon kiinnityksen kattelin kuntoon, kun pultit pyöri painepesurilla kokeilemalla.

Aina jotain pientä viikonlopputurailua, että pysyy mieli virkeänä. (20h pajalla viikonloppuna) On se perseestä, mutta aina niin mukavaa.
HUOMENA LEIMALLE!!!
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten