Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Mulla Saharoissa on osittaiset kuvepalat joissain väleissä, mutta onko sun rengas ton näkönen jo tehtaalta, vai oletko sitä itse modannut? Näyttää ainakin siltä, että osa paloista on sahattu pois.
|
Kyllä ne on ihan itse leikelty...
Lainaus:
Jos modasit itse, niin mitä muutosta huomasit renkaan käytöksessä eri alustoilla yms.?
|
Asvaltilla sai paremmat rengasmelut ja katu-uskottavuutta nakkarilla...

Luonnollisesti kuluminen nopeutu jonkun verran. En ole testannut kaarreominaisuuksia kovassa vauhdissa, hengelle hupaa hommaa noilla vehkeillä.
Lainaus:
erityisesti mudassa? Voisi olettaa mutapidon olevan hyvä (sitä se ei todellakaan ole leikkaamattomassa) ja vastaavasti joku muu alue heikompi...?
|
Leikattuna puhdistuu paremmin, mutta ero ei ole kuitenkaan niin kauheen järisyttävän iso... Muuten ominaisuudet ei mielestäni ainakaan paljoo huonontuneet...
Mutapitoon minun mielestä vaaditaan mahdollisemman paljon kulutuspintaa, urasyvyydellä on suurempi merkitys kuin minkä mallin kuvio on. Ainakin täällä meillä tuossa savihaudassa (vaalea järvenpohjasavi) koneen teho ja renkaan pyörintänopeus ratkaisee... On se sellaista liimaa.