Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.07.2011, 20:30
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
Ei ne ainakaan muutu liukkaammiksi...
Fedima merkkisenä tuota Geolanderkuviota saa myös kuvepaloilla varustettuna. 5 suunnistuscup kisaa noilla ajaneena matala auto ja lukkojen puute kiusasi enemmän kuin pidon puute...
Mulla Saharoissa on osittaiset kuvepalat joissain väleissä, mutta onko sun rengas ton näkönen jo tehtaalta, vai oletko sitä itse modannut? Näyttää ainakin siltä, että osa paloista on sahattu pois.

Jos modasit itse, niin mitä muutosta huomasit renkaan käytöksessä eri alustoilla yms.?

Jos et modannut, niin osaatko arvioida tarkemmin (kuin että pidon puutetta ei ollut) sitä minkälainen pito on eri alustoilla, erityisesti mudassa? Voisi olettaa mutapidon olevan hyvä (sitä se ei todellakaan ole leikkaamattomassa) ja vastaavasti joku muu alue heikompi...?

Katsottuani nykyisiä kumejani on selkeästi noiden aukkopalojen takana oleva pala TODELLA paljon kuluneempi kuin sellainen, jonka edessä ei ole aukkoa. Sikäli tämän renkaan leikkaaminen on syytä tehdä maltilla. [lähtee katsomaan löytyisikö sytkyyn sopivan pientä terää ]