Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hpotteri
Pitää osaa antaa painoarvoa eri tilanteille toki omanmaun mukaan ja miettiä miten mikäkin rengas näissä tilanteissa toimii ja sen mukaan yrittää arvioida mikä se paras kompromissi on.
|
Tässä ollaan kyllä asian ytimessä aivan täydellisesti! Siksipä tässä koitankin vähän kiusata porukkaa, niin paljon ääniä tullut boggerille että pitää vähän kyseenalaistaa
Lainaus:
Jos palataan topikkiin niin mikä sun mielestä on paras rengas maastokäyttöön.
Mun mielipiteen tähän sä varmaan tiedätkin.
Ps en pidä boggeria minään jumala renkaana päin vastoin odotan innolla millon se parempi maastorengas tehdään, mutta toistaseks en tiedä paremmasta.......
|
En minä tiedä mikä on paras rengas

siksi koitan ostaa erilaisia renkaita silloin kun on tarvetta uusille, ja pähkäillä tietysti myös etukäteen mikä voisi olla omaan käyttöön sopivin. Itse en tosiaan ole mutamöyryäjä, paitsi joskus, ja silloinkin pesuvaiheessa sitten taas kaduttaa että pitikin leikkiä

Siksi mielelläni skippaan ns. puhtaasti mutarenkaat. Mutta toki jotain painoarvoa pitää antaa myös muta-/ märkäpidolle kun ei niiltä mössöiltä voi täällä välttyä. Eikä olisi pahitteeksi että lumellakin pääsee, tosin siellähän pääsee melkein aina hapella.