Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Et kyllä alkuunkaan vastannut minun kysymykseen, perustelit vaan sitä miksi mielestäsi boggeri on paras. Kysyn edelleen, että jos boggeri on kaikessa niin hyvä, niin miksi mielestäsi sitten tehdään erikseen kumeja jotka on tarkoitettu kalliolla kiipimiseen ja muuhun kovemmalla alustalla möyrimiseen? Miksi mielestäsi ei voisi olla tietyissä olosuhteissa paremmin toimivaa rengasta kuin Boggeri? Enkä puhu nyt edes mistään rutikuivista jenkkien kalliokiipeily- paratiiseista, vaan vaikkapa kotosuomen kosteista ja osin sammaleen peittämistä kallioista, tai vaikka sitten niistä suuren länsimaan pohjoisosien kallioista ja poluista jotka on hyvinkin märkiä yleensä, ei vain ole suota ja syvää mutaa niin paljon kuin täällä.
Pökkyrä on erinomaisen hyvä rengas, sitä ei käy kiistäminen, mutta ei se kaikessa ole paras
|
Tod näk erilaisia renkaita tehdään sen takia että osa porukasta arvostaa eri ominaisuuksia eri alustoilla eri autoissa eikä kaikki hullut voi olla samalla puolella. Mähän oon vaan kertonu mielipiteitäni boggerista omien kokemusten perusteella enkä väittäny kertovani absoluuttisia totuuksia. Ihan varmasti löytyy rengas joka on suunniteltu tiettyyn olosuhteeseen ja pesee siellä boggerit mennen tullen.
Jos palataan topikkiin niin mikä sun mielestä on paras rengas maastokäyttöön. Pitää osaa antaa painoarvoa eri tilanteille toki omanmaun mukaan ja miettiä miten mikäkin rengas näissä tilanteissa toimii ja sen mukaan yrittää arvioida mikä se paras kompromissi on.
Mun mielipiteen tähän sä varmaan tiedätkin.
Ps en pidä boggeria minään jumala renkaana päin vastoin odotan innolla millon se parempi maastorengas tehdään, mutta toistaseks en tiedä paremmasta.......