Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.07.2011, 17:58
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hpotteri Näytä viesti
Ei ne muut mutakumit ookkaa yhtä parhaita kun bokkerit. Jos ei olis muita renkaita ei kukaan tässäkään väittelyssä pystyis olee väärässä enkä mä sen puoleen oikeassa.

Mulla on ollu erinäisissä kikottimissa general mt, gy mtr, tsl sx, general ap, fedima siroccoo ja boggerii, ja mun omakoht kokemus että bokkeri on ollu paras kaikessa muussa paitsi melussa ja hinnassa.
Koskaan ei oo mulla tullu fiilistä että boggerista loppus sivu pito ennen aikojaan, mut emmä ajakkaan pahoihin paikkoihin koska siellä saattas boggerin heikkoudet tulla esiin.

Voihan se olla että ajotyyli voi myös vaikuttaa renkaalta vaadittaviin ominaisuuksiin, mutta tätäkään en usko ennen kun joku toisin mulle todistaa.

Ja edelleen mä oon sitä MIELTÄ että iso B on ukki kumi.
Et kyllä alkuunkaan vastannut minun kysymykseen, perustelit vaan sitä miksi mielestäsi boggeri on paras. Kysyn edelleen, että jos boggeri on kaikessa niin hyvä, niin miksi mielestäsi sitten tehdään erikseen kumeja jotka on tarkoitettu kalliolla kiipimiseen ja muuhun kovemmalla alustalla möyrimiseen? Miksi mielestäsi ei voisi olla tietyissä olosuhteissa paremmin toimivaa rengasta kuin Boggeri? Enkä puhu nyt edes mistään rutikuivista jenkkien kalliokiipeily- paratiiseista, vaan vaikkapa kotosuomen kosteista ja osin sammaleen peittämistä kallioista, tai vaikka sitten niistä suuren länsimaan pohjoisosien kallioista ja poluista jotka on hyvinkin märkiä yleensä, ei vain ole suota ja syvää mutaa niin paljon kuin täällä.

Pökkyrä on erinomaisen hyvä rengas, sitä ei käy kiistäminen, mutta ei se kaikessa ole paras

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Olen omat boggerit leikellyt kuvan mukaisesti että kuvio eläisi paremmin ja saataisiin sitä sivuttaispitoa josta ei tosin ole ollut muutenkaan puutetta paitsi todella liukkailla alustoilla joissa muunkin malliset renkaat on yhtä pahoissa ongelmissa.

Näyttäisi varsin toimivalta kuviolta, ja varmasti auttaa esim. kalliopidossa vrt. leikkaamattomaan. Tuossa olisi vielä mahiksia leikellä lisää ja ehkä pienentää osaa nappuloista jos vielä enemmän hakee pitoa sileämmälle ja kovemmalle alustalle, mutta siinä taas kärsisi mutapito jos sille on tarvetta. Hyvä että eri renkaita tehdään, on jokaiselle jotain

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 06.07.2011 18:03
Vastaa lainaten