Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.07.2011, 08:53
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Tollasta Ameriikassa pojat tarjoilee...
Ja PBR on niillä "trail" renkaana ja nehän tykkää ajella kivikoissa???
Jenkit on tietysti aika iso maa ja on vähä sama sanoa että euroopassa käyttävät sitä ja tätä rengasta. Maastot kuitenkin vaihtelee aika lailla, sekä jenkeissä että euroopassa.. Ainakin täällä eteläsuomessa missä ite ajellu ja venäjän puolellakin näyttäis pokkeri toimivan yleisrenkaana hirmu hyvin. Monessa paikassa erinomainen ja ei missään erityisen huono sekä pirun kestävä. Jos on kallio/kivi hommissa jääny kiinni, niin pikku nyppäsy auttaa yleensä liikkeelle renkaalla kuin renkaalla. Mudassa jos ei rengas toimi, voi olla edessä isotki vinssaus talkoot, kun sitä mutaa on yleensä noilla reitellä enempi kuin niin vaikeakulkuista kivikkoa missä autot liukuu sivuttain yms. ufotoimintaa.

Ja pokkuroilla ajan siis itse ja olen täysin puolueellinen ja kaikki muut renkaat on oikeasti parempia. Erityisesti uudet testaamattomat pinnoitetut halpisrenkaat! heh! :-)

Totuuden nimissä on sanottava että itekki harkinnu kokeilla jotain toistakin rengasta. Creepyjä halusin kokeilla kun monet niin sikana haukkuivat sitä. Jäykkä runko, ei puhistu mudassa yms.yms. kaveri lainas uusia 37creepyjään mulle ja olihan se suunnilleen noin, paitsi painavassa autossa rengas jousti ja piti, sekä mudassa puhdistui kun sai kierrokset vaan ylös. Eli auto vaikuttaa kans tosi paljon ja varmaan ajotyylikin, mikä rengas on hyvä / kuskille mieleinen. Tekis mieli ostaa 38creepyt ja leikata kuviota auki mutaa varten ja sit testailla lisää. Pitbullia tekis mieli kokeilla kans, ainoastaan lompakon tyhjyys rajoittaa ja tietty se että rengas näköjään lupsahtelee vanteelta / päästää ilmaa helposti renkaan /vanteen välistä jos yrittää ajaa maastopainella maastossa. Sinänsä ei toivottu ominaisuus maastorenkaalta.
Vastaa lainaten