Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 05.07.2011, 22:03
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Pääseekö kabiinin puolelta pikku purkamisella puhaltamaan???

Ja sitten mäntysuopa liuotettuna KUUMAAN (mitä kuumempaa sitä parempi!) ja sitten sitä kennolle ja puhallus perään, niin johan irtoaa!!!
Näin ollaan hommissa putsattu,kun välillä nuo MB-miehet "säästää" huollossa ja jättävät raitisilmasuodattimet vaihtamatta, kun ei haise niin silloin se toimii....

Liuotnta ei kannata, koska tekee "rasvaisen" pinnan kennoon ja tukkeutuu vielä nopeammin!!!

Samalla kannattaa putsata kanavat, kun niissäkin on sitä "tököttiä" aikasen paljon ja saattaa kanssa hivenen "kärytä" kosteala kelillä...

Ja miksi se kuivain pitäis vaihtaa kun järjestelmä toimii eikä ole ollut avoinna???
Tai miten se kaasun vaihto auttaa kylmän tekemiseen, kun ilmastoinnin toiminta JUURI PERUSTUU kylmäaineen kaasuunnuttamiseen höyrystimessä ja nesteyttämiseen kondensaattorissa???
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten