Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 03.07.2011, 21:36
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Voihan se tietty olla lämpöongelmakin, mutta paikan tietäen ja jos vaikka Mäntsälästä tullut, niin ei kyllä kuormita konetta kummoisesti, vaikka painava kärrykin on perässä.
Ei tuo ole varsinaisesti kuormituksesta kiinni, vaan siitä että pellin alla vain on yksinkertaisesti liian kuuma. Kun on ulkona riittävän kuuma, niin eipä sillä ole paljon väliä onko kone kuormitettu vai ei, pellin alla on lämmintä Kuten todettua - tosin enemmän XJ:ssä kuin ZJ:ssä - ihan havaittu joskaan ei kovin yleinen ongelma esim. jenkkilän ukoilla alueilla missä on 30-40 asteen lämpötiloja ihan. Varmaan tuo tulee esiin helpoiten nimenomaan hitaassa ajossa kun pellin alta ei lähde kuumaa ilmaa pois oikein mitenkään. Ei ole mitenkään huono idea tehdä XJ:n konepeltiin poistoilmaritilöitä sopiville kohdin.

TPS- anturin vika tietysti voi olla, mutta se hyvin usein aiheuttaa ongelmia myös tomaatin käytöksessä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten