Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.02.2004, 16:37
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

No nyt yllättäen kokemusta löytyy, koska mulla 61 ja armaalla isäuggolla 60nen..

Eli: Ajettavuus tienpäällä ja mettässä samaa luokkaa. Alustat silmämääräisesti identtisiä. MUTTA:

Moottoreissa on sitten aivan HELVETILLINEN ero. Turboton kulkee ja kiihtyy kun ketjuton mopo.. Siis ainakin kun vertaa turbopeliin. Tosi on sitten, että maastossa turboton käyttäytyy tosipaljon fiksummin ja on helpompi ryömittää, sillä toi turbon mylly on sitten pikkusen raaka lähtemään siihen ns. ryntäilyyn.

Itse näkisin turbottoman vimpaimen ainoana oikeasti huonona puolena tuon em. lukkoakseleiden puuttumisen ja nekin siihen toki rahalla saa. Ja mikäli olen jotain gurujen puheista ymmärtänyt, niin toi 4 aihteinen loota pitäis olla aikas kestävä. Ei siinä varmuudella ainakaan vitosvaihde mee paskaksi..

Jos vetohommia mielit, niin Turbo olis kyllä ehdoton. Itse olen 61llä kiskonut liki 3000Kgn kärryä ja tarvii kehua, että ei se ainakaan ylämäessä tuntunut lainkaan pahalta.

Talvikeleillä sitten taas on turbolla ajettaessa oltava hieman tarkkana. Varsinkin jos ajaa takavedolla niinkun eräs..

Että tällaista. Kiitos ja Anteeksi.

Eespäin ja vinssillä loput..
Vastaa lainaten