Viestiketju: Ridkestone Dueller?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.02.2004, 09:16
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:yks ainut kuva? jo on todisteen! ! !
Jos herra anonyymi yhtään palavalta kiihkoltaan vaivautuu lukemaan, näkee, että siellä on kirjoitettu ei yhdestä vaan viidestä hajonneesta renkaasta, ja toisestakin Koopeen "lausunnosta"...

Sama se minulle, usko mitä haluat. Mutta jos neljä "kallista" rengasta maksaa viiden "edullisen" verran, ja niitä edullisia menee rikki silloin tällöin, ja vahvoja tuskin, niin kummatkohan ovat pidemmän päälle kalliit..?

Mikä ihmeen uskonasia tämä nyt on? On sitä muitakin heikkorunkoisia renkaita. Onhan noita BFGitäkin monella, ja monella on ihan riittävän kestävät. Mutta silti niissä on heikko runko. Kiinnostaisi kyllä kuulla vähän muitakin perusteita niiden puolesta kuin fanaattista mouhkaamista. Baja on vähän heikko referenssi, sillä se on aika lailla erilaista ajamista kuin pohjolan metsissä rämpiminen... siellähän ne nimenomaan ajavat se kaasu pohjassa... kannot on harvassa, ja sitäpaitsi sponsorit tiheässä.

Ja minun kalliit renkaat? Jos olisin jotain tiettyä paremmuutta uskottelemassa, niin enkö olisi jo tätä ennen vaikka vain maininnut sen paremman merkin...? Minun kirjoissani vahvan mainneessa on Swamperit, MT/R:t, Lapparit, ja Michelinit. Swamperit ja Michelinit kalliimpia, mutta nyt kun BFGiden hinnat nousi, on MT/R:t käytännössä saman hintaisia kuin BFG:t. Mielenkiintoista sinänsä nähdä myydäänkö BFGtä enää juurikaan.

Mitä sikseen tulee, minun uudet renkaat, täydet 5 kappaletta, maksoivat melkein uusine vanteineen suunnilleen saman verran kuin kolme (3) uutta vastaavan kokoista BFG MudTerrainia tai MT/R:ää. Mutta ei ne kyllä tiellä mitkään mukavat ole.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP

Edited by - anttir on 22/02/2004 09:29:05
Vastaa lainaten