Tämän kanssa alkaa vihdoonki tapahtumaan ihan aikuusten oikiasti

ku enää ei tartte pitää Suznaa käyttöautona. Tulevana tekniikanluovuttajana saa toimia hiljattain hankittu käyttis nokivasara VW Vento 1,9TD. Mielenmuutos tulevan käyttövoiman vaihdosta johtuu ihan halvoista kilometreistä ja harvemmasta tankkaus tarpeesta.
Suikasta on purettuna irti akseleita ja rattia lukuunottamatta kaikki. Ruostereikä löytyy kuskin jalkatilasta, muutoin täysin terve koppa, jonka leikkely alkanee lähiaikoina.
Tänään tuli paloiteltua tuleva taka-akseli kavennusta varten valmiiksi. Kyseessähän on pitkän Bertan aksulat, kaippa 9,5" perät kestää suzukin alla

ainakin tää taka-akseli oli vimpan päälle priima kunnos sisältä, vain jarruihin on päässy korroosio niminen peikko iskemään hampaansa. Vielä ku kerkeis mittailla suikan omaa akselia vähäsen lisää, niin pääsöö suunnittelemaan lyhentelyä.
Range Roverista kotoisin olevat jakarit sai uutta väriä päälleen (RAL 3061), varastossa on myös Rangen takapään tukivarsia, mutta niiden sijasta alle todennäköisimmin päätyy toinen pari jakareita.
35" gumekset ja kuuspulttiset vanteet on vielä hakusessa.
Kuvia tulee viikonlopun aikana.