Sitä minäkin ajattelisin, mutta toisaalta stefat ei kovin kummoista painetta kestä ennenkuin tulee tavarat suuntaan tai toiseen -> jo esim. metrin syvyydessä on sen verran painetta että vedet voi mennä sisälle. Kyllä minulla oli Jeepissä käytännössä joka kerta perissä vettä jonkun verran öljyn seassa kun oli esim. Kulmassa ajanut syvistä lätäköistä, ja huohotukset niin ylhäällä ja ehjänä että niiden kautta ei vesi mennyt sisälle.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Blaserissa mekaaninen flekti viskokytkimellä kuulostais pysähtyvän veteen upottaessa. Videoista erottuu semmonen läiskytyttäväv ääni joka loppuu sekunnin parin aikana. Tokihan se sinä aikana roiskii vettä ympäriinsä, mut ei se yritä väkisin jauhaa vedessä eikä hajoa tai luistata hihnoja. Ja toimii taas ku noustaan vedestä, kun taas sähköflektin moottori voi ottaa itteensä suovedestä.
|
Jeepin ehjä viskoflekti oli ainakin sellainen, että toimi kuin veneen potkuri kun ajoi paskan läpi kuumalla koneella

oli ensinnäkin konehuone aivan järkyttävässä kunnossa mitä ei olisi sähköflektillä käynyt, ja toisaalta syylarin ripojen välit aivan umpitukossa kun flekti imi syylärin läpi kaiken mahdollisen paskan mitä jaksoi. Kattoo kunnon sähköpropellin niin eiköhän se aika hyvin kestä.. ja kun hajoaa niin ostaa uuden

on se ainakin halvempi kuin kunnollinen uusi syylari?