Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 29.06.2011, 23:38
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

alustan nivelet rasvattu ja vähä jarru/ akseli huoltoa tehty.


varastosta kaivoin tuosta evo2 autosta jääneen tehostin pökäleen ja purin sen levälleen. sitä iha viimosta mäntää en saanu pihalle. pensassa pesin osat sit bräk cleania ja viel jarru nesteellä kaik tiivisteet ja muut hilut.
vaikutti vähä paremmalta tuo evo:n sylkkä ni vaihoin sen tuon mustan jeepin orgiksen tilalle. siinä näytti 1 o rengas vuotavan ja mäntä tuntu aika nihkeeltä ku nylkkäsin sitä. kummanki sylinterin jarruneste säiliöissä oli pohjalla kyl sellasta kuraa et huh huh!

en viel tiiä onnistuko viritys ku rupesin sit ilmailemaan ja aukomaan taka jarruista nippoja tietty molemmat poikki. no sit sylinteriä purkamaan ni eikös sieltäki menny letkut kierteelle/poikki. noh tuleepahan nyt sit uusittua sylinterin ja kaik taka jarru letkut yhellä kertaa jarrut muute itessää oli ku uuvet jarru rummutki on joku vaihtanu äskettäi ku ei ollu ku pinta ruoste vasta kehittyny

perä öljyt vaihoin kans ja ihmettelin sitä perän lukko ilmiötä ku ehä mie kyl nähny siel rattaissa mitää lukon tapasta..? kyl tuossaki näköjään oli lappu pultin alla et limited slip diffrential ja toine lappu mis oli välitys. jotaki fagin pikku hampaita siel näkyy pikku rattaissa mut emmä tiä?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten