Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi
jep juurikin pumpulla on suurin vaikutus noihin vetoihin ja varsinkin kun on "vakio" turbo niin ei ihan hirveitä paineita kannata käyttää, jää niin ahtaaks se pakopuoli että nostaa vaan turhaa lämpöä ja pakopainetta eikä tehos nouse yhtään sen enempää. vaikka jotain 1 bari ja syöttöä säätää tuolle ahtopaineelle niinpaljon kun pystyy polttamaan ilman hullua savupilvee. sitten tietty cooleri on hyvä olla niin pysyy koneen lämmöt kuris ja tuo sekin vähän lisää tehoja varsinkin näillä helteillä on hyvä olla. 
|
Niinhän se on, ajattelinkin tuolla venttiilillä rajata paineen 1 bariin ja syöttöjä nostaa sen verran että hivenen pölläyttää..
Nyt ei kiihdytyksessä tullu juuri ollenkaan savua, aiemmin on tullu jos reilummin polkasee.
Cooleri on keulilla