Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 28.06.2011, 19:40
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.729
Perusasetus

mulla on muistaakseni tollanen pierpurkki jemmassa...
Vastaa lainaten