Tarkista nyt ensin kaikki alipaineletkut ja moottorin lämpötila-anturin johdotus.
Sitten kurkkaat, onko siihen tehty evry modia, eli moottorin kopan alla on moninapainen liitos.
Jos siitä paria johtoa ohiteltu tms, revit ne huitsin v***uun semmoset kötöstykset.
AHU on sähköohjattu jakajapumppukone, eli sieltä tietääkseni annetaan polttoainetta sen mitä pumppu kerkee suutinta vasten painamaan kierroksellaan. "Isompi" suutin voi joissain tapauksessa olla "viritystapa", mutta ihan yhtä paska sellainen, kuin evry modikin.
IMO ainut oikea tapa virittää turbokonetta hiukkasen, on koko ohjelman vaihto, jolloin moottori toimii edelleenkin oikeiden arvotietojen puitteissa.
Kone voi myös olla väljä
EDIT: Ja tuolla VCDS:llä ei paljoa juhlita, kun OBD2 ei vielä ollut euroopassa tuolloin käytössä pakollisena, sieltä tulee muistaakseni ahtopaine, lämpötila, MAF asento ja pari muuta tietoa.
-P-