Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 24.06.2011, 18:01
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

minä tein omaan patrolliin raidetangon niin että alkuperäisen raidetangon päälle pujotin (hakkasin) toisen paksuseinämäisen putken joka on vähän lyhyempi kuin oma raidetanko että saa orkkis klemmareilla lukittua sivuttais liikkeen. siihen pääliputkeen on sitten hitsattu kiinnikkeet assistentille ja on laillinen kun alkuperäiseen ei ole hitsattu. ainakin minulla on pysynyt ja kun ei ruostesuojaile niin lisäkiinnitys hoituu itsestään. nyt ei väänny enää raidetanko ainut että on painava mutta ei kai tuo haittaa.en löytänyt kuvia mutta kai siitä jotain ymmärtää. ennen oli pulttikiinnitteinen ja lyhyt kiinnitys niin vääntyi raidetanko vielä helpommin. apusimpukan otin itsekkin pois kun tuli kierrejousitus siinä tulee sitten ongelmana se että jos joustaa liikaa niin pallonivel pohjaa simpukan puolella. niitä välitankoja simpukalta ostin itse muutaman täältä palstalta.en muista nyt kenellä niitä oli mutta haulla löytyy.
Vastaa lainaten