Näytä yksittäinen viesti
  #81  
Vanha 22.06.2011, 17:15
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

TJ 16 ja rakentelu jatkumista odotellaan vielä


Maanantaina kävin -Matilla- muutoskatsastamassa levikkeet ja muuta heebeliä otteeseen, kun oli Tuusulan A-katsastuksella vuosikatsastuksessa vähän nihkeä setä; ei oikein tykännyt 24cm levityksestä alkuperäiseen leveyteen nähden
Lopputuloksena uusi leveys otteessa 1630
Myöskin suurennettu pakoputki aiheutti ongelmia, kun päästömittakusessa oli liikaa happea koneen hengittävän luonteen takia. Uusintanäytöllä oli vähän asiallisempi kaveri ja noin 15 min meni siinä auton alla pakokaasukäryjä haistellen ja pähiseviä liitoksia hanskalla tukkien, että saatiin happi kohilleen

Kiitoksia suuresti -Matille- asiallisesta ja ammattitaitoisesta palvelusta muutoskatsastukseen liittyen!

Ruiskuprojektia varten ostin biltemasta ruiskupumpun loppunumerolla 204. Saa nähdä sitten, oliko hyvä ostos, vai ei. Vielä pitäisi tehdä polttoaineelle välisäiliö ja hitsailla termarikotelon adapteri kasaan, niin alkaa palikat olemaan suurinpiirtein kasassa "Bolt-On" ruiskuasennusta varten

Ilmanputsarikotelona ajattelin ainakin alkuun hyödyntää swiftin alkuperäistä pönttöä.

Olisiko ruiskumodin tehneillä jotain oivalluksia tai havaittuja mahdollisia ongelmia, joita ei aluksi hoksannut ajatella? Täältä valtion leivästä kun pääsee vapauteen, niin alkaa taas niin perkeleellinen rakentelu
Vastaa lainaten