Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 21.06.2011, 17:25
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Thumbs up

En päässy rengaskujalle asti, auto hajos sinne kalliolle. Kattelin kyllä et ei olis ollu toivookaan päästä ajamalla läpi. Toi suikka kun ei sovi hiiviskelyyn mitä rengasesteellä tarvitaan.

Keinuun kiihdytykseen vaan muutama metri matkaa niin ei luulis vauhtia tulevan liikaa?
Esahan otti katsomosta asti vauhtia siinä viimesimmässä yrityksessä?

Voisko sitä konttia jatkaa siten et siitä tulis pikkupyöräsillekin este?
Ne rengas rivit näytti matalilta mutta kokeiliko niitä kukaan? Jos kokeili, siitä näkisin mielellään videoo, samoin se pujottelu aikaa vasten olis kiva nähdä..

Mun mielestä spoorin jälkeen ei vauhtia ollu kovinkaan paljoa, mutta rinteisiin tuli kyllä ladattua tarpeettoman kovaa, ainakin ekalla kertaa. Kuivalla kelillä voi tulla komeita loikkia huipulla mutta hallituissa alastuloissa saattaa olla ongelmia. Kasarihan meni ihan ryömimällä sen pikkurinteen toisinpäin?

Toisaalta, kun rinteen alapuolinen oja täytetään, niin nopea sompamies ehtis ehkä kääntää auton keulan alaspäin jollei pääse huipulle ja kaatumisvaara pienenee. Korkean painopisteen autolle rinteessä poikittain luisuminen saattaa merkata kaatoa. Se viimesen vallotus yrityksen epäonnistuminen kertoo mitä tarkoitan. Appari tuumas et nyt mennään nurin, ite en ehtinyt reagoida, kun ei ollut vara suuntaa katottuna..

Mut kyllä tosta hyvä tulee, varsinkin kun selkeesti lippusiimalla tekee ajoreitit ettei tule epäselvyyttä mistä pitää ajaa.
__________________
Broken Back Team #1

Viimeksi muokannut SamiN : 21.06.2011 17:30
Vastaa lainaten