Ahvenistolla oli sama ongelma kuin meillä siellä kalliolla. Miten kiinnittää renkaat "kovaan" maahan. Eikös viime vuonna Ahveniston rengasosuudella ollut enemmänkin ongelmia renkaiden liikkuvuuden vuoksi. Kuten tuossa edellä oli äsken puhetta, betonia käyttämällä voisi ratkaisuja näihin rengasjuttuihin tulla. Ketjut ovat huono juttu mutta niihin silti osaksi turvauduttiin. Tosin jotain myös pultattiin kallioon suoraan kiinni.
Kasarikin kehui öljysäiliöt. Ne ilmeisesti ainakin osittain olivat toimivat? Kuivalla kelillä huomattavasti paremmat kuin nyt.
Konttieste on tarkoitettu vain ja ainoastaan isopyöräisille. Mutta rankaltahan se näyttää. Oltiin aika varmoja että ennen pitkää joku siitä mainitsee ja on tainnut jo mainitakkin suoraan paikan päällä. Koitetaan parannella. Ikävä kyllä sitä betonimurskaa, mitä siinä jo onkin, ei saatu enempää. Mietitään mitä siihen täytteeksi keksittäisiin jotta se myös pysyisi eikä valuisi renkaiden viemänä alas tai sotkeentuisi akseleihin.
Keinuun toiset tolpat reunimmaisten päälle reunaesteiksi

. Ratamestarille mietittävää.

Hyvä idea.
Ojienylitykset korjataan kuten aiemmin jo sanoin. Niistä tehdään jokasään kestävät. Ok, kuivalla on helpompaa mutta tilan vuoksi ei pysty montaa ratkaisua tekemään.
Myös Wombat Holesit tullaan loiventamaan kuten tuossa äsken sanoinkin. Myönnämme että nykyinen versio on yhtä syvältä kuin itse kuopatkin.
Mutta Lucifer, etkö koittanut ollenkaan rengaskujia? Ne vasta syvältä ovat.

Ossilla oli hauskat ilmeet kun Mitsu ei meinannut edetä mistään kohtaa. Ei muuten, mutta kun itse tekemät ja yleisöä paikalla....
Nyt ehtisi lataamaan muutaman videon lisää, mutta pikkuhiljaa se on alkanut tuntumaan vastenmieliseltä. Pitääkö todella näyttää lisää sitä kaaosta sateen ja saven keskellä?!