Näytä yksittäinen viesti
  #384  
Vanha 21.06.2011, 14:26
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Perusasetus

Niitten isojen renkaiden paikallaan pysymiseen siinä kalliolla käyttäisin jotain muuta kuin ketjuja jotka takertuu taka-akseliin..
Esimerkiksi betoninpalasia tms. renkaiden ympärille/sisään? Sähkötolpat oli propattu/pultattu kallioon, voisiko renkaat laittaa samalla lailla?

Sitä öljysäiliötä ei kannata sorkkia, se oli just sopivalla korkeudella, vauhdilla pääsi yli , matelemalla ei..

Konttiestettä ei kukaan yrittänyt ajaa? Siihen kontin kulmiin tarvii lisää maata, muuten katollaan ollaan, varsinkin lyhkäsemmät autot. Voisiko ajatella jotain betonirenkaita tms kontin jatkoksi & loiventamaan alasajokohtaa? Stadin trialissa oli säiliöt kontin molemmin puolin mutta ne räjäytysmatot oli huonot vaijereitten takia.

Siihen keinuun laittaisin reunoille toiset sähkötolpat pulttaamalla reunimmaisten päälle, tulis sellanen kaide ettei vinottain taaksepäin luisuessa tipahda, toi muta kun ei tee gutaa jarruille. Tolpasta menee gummit yli kyllä jos liikaa vauhtia, eli extreme osuus säilyisi.

Kuivalla kelillä en näe syitä miksi kaiteellinen keinu jätettäisiin ajamatta, jos aloitetaan keinulla / trial pätkillä ja spoori vasta sitten.

Mahtuisko niitten ojienylitysten viereen sellanen "sadesään" ylityskohta joka olis matalampi tahi kivetty, tällöin kelistä riippuen ratapäällikkö valkkais kumpaa reittiä ajetaan? Tällöin huoltotie säilysi hinaus käytössä/ katsojien paikkana?

Wombat holen kierrosta voisin ottaa sakkopisteitä, sillä siinä särkyy TAATUSTI jotain kun syvään monttuun tiputtaa gummin vauhdilla.. Tai sitten montun pohjalle hlöauton renkaita tms "pehmusteeksi"? Jos monttuja täyttää savella/maalla ja sateet jatkuu niin montut ei ole kisaan mennessä ajamisen kestäviä.
__________________
Broken Back Team #1

Viimeksi muokannut SamiN : 21.06.2011 14:47
Vastaa lainaten