Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samick
|
Mitä itsellä on noita reiluilla kilometreillä olleita autoja niin niissä saa kyllä varautua melkein mihin vaan. Jotain moottorin laakereita voi jo mennä noilla kilometreillä, mitä muuten ei tahdo saada koskaan rikki. Vaihdevivustot voi olla jo sen verran kulahtaneita, että mahtaako vaihteet toimia kuin hyvin?
Mutta kuitenkin. Jos luotettavaa peliä haluu niin jättäisin kaikki 300tkm+ ajetut pelit pois.
Tosin jos sellaisia haluaa niin hieman enemmän hintaa ja ottaa hyundailta elantran dieselinä. Eikös nuo hyundait ole vähän kuin toitsut. Tekniikka toimii, mut koppa mätänee ympäriltä? Ne on vaan toitsuja (ja vag-tuotteita) halvempia ja tuoreempia. Vielä ne ei taida olla niin vanhoja, että olisivat ihan tuota hintaluokkaa.
Kannattaa myös muistaa että vuoden alussa ne taitaa korottaa sitä dieselin hintaa 10 sentillä. Tarkoittaen sitä että dieseli alkaa olemaan melkein saman hintaista kuin bensa. Sen lisäksi joutuu edelleen maksamaan sen diesel-veron, joka samaan aikaan laskee minimaalisesti. Saat oikeesti veivaa aika reilusti että kannattaa ajaa dieselillä jos vertaat kulutusta vaikka altoon. Uuden hallituksen tavoite oli muutenkin nostaa tuota halvan polttoaineen hintaan. En tie paljon diesel ja bensa sitten nousee mahdollisen uuden veron myötä.