Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen
Onko 454:sessa ollu kaksikurkkusia, kun tuo ainakin näyttää sivulta kaksikurkkuselta?
Mikäs siellä oman boksin käytössä tökkii, ei siellä nyt ihan montaa karvaa tarvi olla kiinni, että alkaa käymään? Käsittääkseni TBI:n boksit toimii aika hyvin ristiin, ainakin niin hyvin, että käyntiin lähtee.
Jotkut on ratkaissut kaapelointiongelmat ostamalla Painless Performancen valmiin johtosarjan.
Johtosarjoja on suoraan vaikea vertailla, kun esim. Caprisen 305:sessa oli johdotus tehty erilailla kun Suburbanin 350:sessä. Mutta kun kävi läpi boksilta lähtevät johdot läpi muutaman eri kaavion kanssa, niin alko selkeytymään.
Ja selvyyden vuoksi: en tosiaan ole mikään ässä ton TBI:n suhteen.
|
Kaksi kurkkuinen on juu, isommat suuttimet on ainakin kun olikohan niin että 350 oli 65-75lbs(olikohan ne lbsiä vai mitä) ja 454 85-95lbs riippuen vuosi/auton mallista...
Ja omassa boksissa tökkii lähinnä virranjakajan ja antureiden puutteet kun ne on kulkeutuneet ties minne jo edellisen omistajan aikana kun motti kilahtanut /: eikä taitas isolohkon jakaja sopiakaan sen puoleen...Ja megan boksi ei halua olla toiminta kykyinen jne jne...
Ja sitten on se juttu mikä liittyy mun metsässä ajooon on että se suo, ym märkä kiehtoo vaan liikaa ja tosiaan kun suunnistus kiehtoo niin mun persaus ei kestä ajaa 24h pentsiinillä /: mutta mutta ja mutta tiiä sitte mitä tekis ku riisselin ku keulalle lyön nii sanomista tulee ainakin suunnasta ja toisesta (: