No niin, nyt se on sitten selvinnyt paukkeen syy.
Jakolaatikon lukon hammaspyörä on maannut "huulilla" ja enemmän vedättäessä lipsunut hampailta. Ei isompia vaurioita hampaiden kulmaissa pienet jäljet.
Eli lukko ei ole mennyt kunnolla päälle eikä pois päältä.
Tarvii koittaa viilata terävät pois hampaista ja kasaan laatikoon ja ilmalla koitan jotta lukko menee päälle ja pois ennen kuin laitan takaisin autoon. Samalla uusitan yksi pinion stefa ja laitetaan pakoputkiston loppu uusiksi kun vanha pöntto meni tärinästä palasiksi ja nyt tehdään samalla tila takavinssiä varten pakoputkistoa lyhentämällä taka akselin etupuolelle.
Tässä vielä muutama kuva.
JEgoNEER nosturilla jako elin jo poistettuna pöydällä valmiina purkuun.
Veto elin poistettu.
Quodra-Track jakoloota päräytetty palasiksi.
Q-T lootan piniot ja kitkaperä murikka. Stefa uusitaan samalla.
Q-T jakolootan etu ja taka vedon hampaat eivät ole synkassa ja pienet jäljet hampaan kulmissa.
Q-T jakolootan lukon hammaspyörä jota alipaineella liikutetaan ei ole mennyt päälle eikä pois päältä ja näin aiheuttanut paukkeen maatessaan "huulilla". Hampaiden kulmissa pienet jäljet.
Onkohan kitkaperä liian pitävä kun ei ole hampaat päässet kohikkain?
t. Ismo Ämmä