Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj
Tuu sääkin vaikka joskus tonne kulmaan ja arvostele autoja ja niiden etenemistä, tuu vaikka sanoon mua tampioksi. Arvostele vaan autoja nerdo pidetään henkilöt siitä erillään, koska jos lähtee henkilökohtaisuuksiin, niin voi olla varma, että tulee samalla mitalla takaisin.
|
Itseasiassa muistelisin että olen ollut samaan aikaa kulmassa kuin sinäkin ja alla oli silloin Niva. Sitä nyt en muista vittuilinko jojotista, mutta melko varmasti. Omalla jojotallakin siellä kävin ja taatusti vittuilin jojotista silloinkin. Oli se vaan niin paska menemään metsässä. Yksi huonoimmista. Ei auta isot renkaat ja maavara kun se lahna painaa niin paljon ja valtavat ylitykset. Onko hyväksyttävää jos sanon sua paikan päällä t......?

Se on ilmeisesti hyväksyttävää, koska se ei ketään tunnu kiinnostavan. Ja tiekkö että todennäköisesti olen jossain välissä sua sanonut ihan paikan päällä tampioksi

Ei kyllä ihan varmaa ole. Mutta voin kuvitella tilanteen missä sen rohjakkeesi ajelet johonkin jonkkaan ovia myöten (olet tälläistä muistaakseni tehnyt) ja siihen kuitannut sitten.. Enkä muuten varmasti ollut ainoa
Ja mitä tuohon älämölöön tulee niin jossain on kait vieläkin se eräs Niva video topikki. Otin videolle itä-autosafarista ajeluita. Paikan päällä oli tietty muitakin autoja. Mutta editoin siitä hienon videon missä sitten Niva (ja oisko muutama UAZ kanssa) yllättäen ensi yrityksellä pääsee joka paikasta läpi. Mutta sitten muut merkit ei päässyt. Muistelisin että siitä nousi muuten aikamoinen haloo kun idän ihmeet teki muka tuollaista ja muut ei muka pärjännyt. Kuitenkaan se idea että juuri idän ihmeen pitää siinä videossa kaikki muut piestä niin ei mennyt ihan jakeluun. Yhtään toitsua ei kyllä siellä ollut muistaakseni. Jos olisi ollut niin varmasti olisin tehnyt videon missä se laukee joka paikkaan kun niva jatkaa ja jatkaa ja jatkaa. Siellä tais tulla tätä perus älälmölöä kuten idän ihmeet laukee metsään kun vähänkin sitä niille näyttää ja kusipää koko videon tekijä sun muuta perus vinkumista. Kaippa niitä muita vitutti eniten se kun eivät päässeet sinne ja sitten piti purkaa omaa pahaa oloa tai jotain. Mutta enpä siitäkään ottanut herneitä nenuun.
Lainaus:
Mutta kyllä jos numerojen perusteella katsoo niin ihmetellä pitää miten hiluxia meinataan myydä.
Meneekö muuten kuinka moneen lava-autoon eurolava kyytiin ja otetaan vielä malli jossa on 5 hlö ohjaamo?
|
Samaa olen ihmetellyt. Todella surkeat speksit hiluxissa muihin verrattuna. Ja yhtään tietämättä muista niin eurolava tais mennä Amarokin kyytiin. Näin muistelisin jostain testistä lukeneeni. Liikenteessä kun niitä on muutamia nähnyt niin vaikuttaa kohtuu isolta laitteelta. Speksit myös vaikuttaa Amarokissa ihan hyviltä. Kulutus oli muistaakseni kohtuu pientä.