Voi voi teitä toitsu miehiä. Lukekaahan tämä ensimmäinen kommentti minkä minä siis kirjoitin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Aika nihkeesti ottavat tehoa koneesta ulos. Navarassa on se 2.5 pannu mistä otetaan muistaakseni 170hv tehoa. Perussettinä tuossa uudessa Hiluxissa ei muutu muu kuin ulkonäkö. Edelleen pienin kantavuus ja vetokyky muihin verrattuna? Itse uutta Navaraa ja Hiluxia ajaneena ihmettelen miten kukaan haluaa Hiluxia. Toki se on halvempi, mutta Navara on paaaaaaljon parempi ajaa ja sieltä löytyy sentään potkua koneesta. Ja muutoinkin Navara on paljon releemmän näköinen.
|
Eli siis korimalli vaan muuttu, mutta edelleen markkinoiden laiskin, pienin kantavuus ja pienin vetokyky. Itse olen edelleenkin siis ajanut uutta hiluxia (no okei se oli vuosimallia 2009) ja olen sillä ajellut ihan koko viikonlopun. Lavalla oli tavaraa ja perässä oli kärry. Olen myös ajanut Navaraa, joka oli samaa vuosimallia. Siinäkin lavalla oli tavaraa ja perässä oli traileri auton kera. Kyllä se vaan oli niin juhlaa sillä Navaralla ajella. Jonoja pystyi ohittamaan kun nokalla on sitä voimaa, mitä tuossa hiluxissa ei ollut. Vetoautona se oli muutoinkin parempi. Ei nypytellyt, penkit paremmat, jne.
Issu taas näytti ottavan herneet nenään siitä kun en ylistänyt toitsun teknistä puolta. Eipä sitä näyttänyt kiinnostavan muu kuin ulkonäkö. Melko usein sitä tekniikkaa päivitetään jotenkin. Miten tuossa ensimmäisessä kommentissa on haukutta hiluxia ja toitsu miehiä/naisia? Kaikki pitää kuitenkin paikkaansa vai voiko joku väittää toisin?
Joten edelleenkin miksi porukka haluaa ostaa noita hiluxeja? Ja mikä tuossa kohtaa on se vittuilu toitsumiehille?!? Vetäkää nyt itsenne jojoon jos tuollaisesta pitää lähtee vinkumaan, koska tuostahan se lähti. Edelleen olen siis ihan oikeasti ajanut tuollaisella hiluxilla ja navaralla, joten on ihan oma kohtaista kokemusta kummastakin laitteesta.
Tässä piruuttain seuraava viesti
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Vain koppa muuttunut ja mikään muu ei muutu? Melko nihkee esitys. HURRAA TOITSU!! Olisivat nyt tehneet noille moottoreilleen jotain ja samaten lisänneet kantavuutta ja vetokykyä, mut eih. Tampiot suomalaiset ostelee niitä ihan vaan sen takia kun ne on toitsuja, mut lava ei kanna mitään ja perässä ei saa vetää kuin jarrutonta kärryä jos sitäkään..
Katsohan piruuttain kaikkia toitsun kilpailijoita ja kerrohan kenellä muulla on yhtä vähän tehoa, kantavuutta ja vetokykyä kuin toitsulla? Tosin sitä en kiellä ettei tuo uusi koppa olisi nyt paremman näköinen kuin vanha. Mut vois sille muullekin tekniikalle jotain tehdä. Eikä muuten päde tuohon uuteen hiluxiin se tekniikka kestää toteemus. Se ei nimittäin kestä ;-) Varsinkin kun mennään lavan kantavuuden ja vetokyvyn äärirajoilla niin laatikko porsii ja peräkään ei kestä. Tutun vuoden 2009 hiluxissa on kolmas laatikko menossa ja toinen perä. Joten noiden suhteen toitsu on laskeutunut muiden tasolle.
|
Öööhh. Tampiot suomalaiset.. Edelleen puhun myös faktoista. Ei kantavuutta, ei vetokykyä, ei tehoa. Mainitsen myös että koppa on paremman näköinen kuin vanha. Missä tuossa on vittuilua toitsu kuskeille??
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Issu
Nyt täytyy taas kommentoida miksi nerdo on taas tunnettuna tojon vihaajana haukkumassa tojotaa . Etkö nyt vois jo olla hiljaa vai ootko yksin kertaisesti niin t..... että et voi? Topikissa esitellään uutta fecelift hiluxxia eikä hevon vitun nevadaa eikun navaraa jos et huomannut.
|
Tämähän on toitsumiesten mielestä tietysti ok. Asialliseen viestiin vastataan vitunmoisella avautumisella siitä että haukun muka jojotaa vaikka Issu olisi itse voinut tutkia faktoja ja todeta että kaikki mitä kirjoitin pitää todellakin paikkaansa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Issu
Tässä kohtaa sun on paras miettiä miten henkilökohtaisesti sä haluat ruveta tätä ruotimaan sillä en Kattele hetkeäkään tollasta mollausta. Pidä miellessä että sä et ole vain nicki täällä sillä sulla kroppa jonka pitää kantaa sanansa. Anteeksi pyyntöä odotellessa.
|
Tälläinen uhkailu on myöskin hyväksyttävää?? Vai väittääkö joku että tuossa nyt ei tule pientä uhkailun makua? Mutta se että sanoo toitsu kuskia tampioksi, ei ilmeisesti ole hyväksyttävää? Se että naamioi tuon tampio sanan t...... on myös ok ja siinä ei siis ketään haukuta?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tourinki
Eiköhän tuokin ihan asiansa ajava vekotin ole, varmasti vähän varusteltuna ihan hyvännäköinenkin vielä.
Töissä joutuu muutamalla vanhemmalla Hiluxilla ajamaan niin onhan niiden ajoasento vähän erikoinen, kun saa istua lattialla jalat suorina. Toivottavasti saisivat vähän korjausta esim pieni penkin nosto. En tiedä sitten millaisia lie nuo kilpailijoiden mallit, pitäis joskus käydä koeajolla jos sattuu kohdalle mahdollisuus. Mutta ainakin tällä suunnalla valtaosa uusista ja vähän vanhemmistakin hiluxeista on konekuskien ajokkeja, ja ainoat asiat mikä monille firmoille on tärkeää on halpa hankinta hinta sekä että kantavuus riittää 100-500litraiselle polttoaineastialle.
|
Miten tämä Tourinkin kirjoittama viesti on hyväksyttävä? Ajoasento on erikoinen.. VOI VITTU!!! VITUN TOURINKI!!

Tourinkin viesti on silti ihan asiallinen vaikka ilmeisesti ei pidä ajo-asennosta. Hän taas ei ole kilpailijoita kokeillut, joten ei tiedä millainen penkki ja ajo-asento on vaikka Navarassa. Perustelee myöskin sen minkä takia niitä hiluxeja sitten ehkä hankitaan. Toisin kuin kukaan muu aikaisempi avautuja. Tosin tuon hinnan kyllä itsekin mainitsin tuolla.
Mitähän tuo BJ andy tarkoittaa Navaran rasitteella? Eikä tuo 2009 hiluxi kyllä vedä sitä mitä lupaa, koska siinä hajoaa vaihdelaatikko ja perä. Näin ainakin tuossa yksilössä mitä minä olen ajanut. Alle 100tkm ajettu peli, kolmas vaihdelaatikko ja toinen perä menossa. Se ei vaan kestä sitä että lavalla on tavaraa ja perässä on traileri. Ja kyseisellä kaverilla on aikaisemmin ollut L-200 mitsu. Tais olla 2005 vuosimallia. Siinä ei hajonnut laatikko tai perä vaikka edelleen lavalla suurin piirtein sama määrä roipetta ja samainen kärrykin perässä. King-cap kesti myös. Se tais olla joku 90-luvun lopun malli. Sitä edeltävä hiluxi, joka tais olla vm.1990 tai jotain kesti myöskin. Mutta sen ongelmana oli taas ettei se kulkenut yhtään mihinkään jos kyydissä oli jotain.
Ja mitä tuohon Navaran vetokykyyn tulee niin itse vedin sillä n.2500kg painavaa traileria perässä, jota ei muuten saa hiluxilla vetää. Ei sen vetäminen ainakaan ongelma ollut. Soppaa se kyllä söi, mutta johtui ehkä siitä kun sitä tuli poljettua aika paljon. Se vaan on niin juhlaa kun nokalla on sitä tehoa
Joten Mutamies, Iirosika, ugly-hj ja profi. Perustelkaas vähän tuota hommaa hieman tarkemmin. Musta vaan tuntuu pohjalta on vähän nihkee perustella

Toki Iirosika hieman enemmän perusteli, mutta faktan kertominen on ilmeisesti myös vittuilua? Ottakaa vaikka kantaa noihin faktoihin ja tulkaa sitten pätemään.