Vaikka Ripa on kattellut Hummeria läheltä niin vähän pitää korjata juttua. En tähän hätään löytänyt oikein hyviä kuvia mutta eiköhän juttu selviä näistä.
Kaikki ritilä mitä kuvassa näkyy on ilman sisään ottoa varten. Lyhty on irti muista syistä. Kyseessä ei ole tuuletuksen parantelu!
Ulos kuuma ilma virtaa auton alle ja konepeiton ja ikkunan pokan välistä ylös. Konepeiton ja rungon välissä on noin 20mm rako. Keulan aerodynamiikka on muuten aika hanurista. Sateella vesipisarat kulkevat konepeitolla kohti nokkaa eikä kohti lasia! Siis vauhdissa. No amerikkalainen on ratkaissut tämänkin ongelman voimalla. Kuvassa osittain näkyvän flektin tekoksi ilmoitetaan 20kW. Tässä sähköflektit jää toiseksi! Ei muuten jää epäselväksi koska flekti kytkeytyy päälle. Huonosta aerodynamiikasta keroo sekin, että kesällä myös maantienopeuksissa flekti on usein apuna. Syylarit on lähes vaakasuorassa asennossa koska etuperä on niiden alla.