Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.06.2011, 12:53
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Jarkojesta lähdettiin yön tunteina pyrkimään takaisin kohti Hyyppölää jossa katkoviivan pitäsi kohdata jo ajamamme reitti joidenkin kilometrien päässä. Katkoviiva oli ajoittain kovin hukassa kun se meni useamman kilometrin läpi niityjen mutta vedin vaan suoraan gps suunnan mukaan. Hjsta tippui yöllisissä ojan ylityksissä rengas vanteelta ja paljastuikin että se erään paskahuusin kierrossa oli varmaan puhdennut kun ajettiin jonkun lasipulloröykkiön yli. Hj oli Minua ja Ilkkaa hieman perässä ja jäimme niityn reunaan heitä odottamaan. Ilkka ja Asko scouttasivat sähkölinjan pohjaa eteenpäin pystyttämään leiriä. Odottelin aika pitkään ja kun ei hjta alkanut kuulumaan kurvasin takaisin. En lähtenyt apuun heti koska olin jo ajanut isommasta ojasta nipin napin yli ja Ilkka siitä jouduttiin vinssaamaan. Yön valjetessa huomasin kuitenkin että noin 20m päässä onkin silta No sitä takaisin ja tovin matkan päästä löysinkin pusikosta hj tiimiin joka oli saanut renkaan vanteelle mutta paineilma pistooli oli hajonnut. Laalaa puhelimet kun ei taas yllättäen kuuluneet. No nyt ostin 10W vector merkkisen puhelimen ja uuden antennin svetosta josko se auttaisi hieman kuuluvuus ongelmaa. HJ:n rengas saatiin nippuun ja ajeltiin leiriin sähkölinjan alle.

Yöllä oli hauskaa saviränniä jota piti tietty ajaa vaikeimmasta kohtaa ja se kostautui niin että paskaa oli enemmän tuulilasin sisä kuin ulkopuolella.

Aamulla matka jatkui ja pieni pelko oli että emme pääse täältä läpi puiden takia.

Kiertelemällä kuitenkin onnistui ja lopulta päästiin takaisin samalle ladulle josta tultiinkin.

Kaikenlaisia kikottimia tien varrella

Ajoimme Kaarlahteen kaupoille. Ilkka Kaarlahden torin kulmalla.

Tästä jatkoimme matkaa Kohti Käkisalmea. Matkalla tuli Ladoga kalustoa runsaasti vastaan mutta koska minulla ei ollut reittipisteitä niin ei kiinnostanut lähteä niiden perään arpomaan.

Käkisälmen pölkkypaarin terassilla

Arvottiin aikamme ruokaa listasta ja osuin itse nappiin valitsemalla lähes kalleinta lihaa joka oli ilmeisesti poroa. Oli tosi hyvää mutta aika pieni annos. Kölvi tilasi vahingossa kaksi annosta itselleen mutta oli lopulta tosi tyytyväinen kun nälkä lähti. Harmi kun tajusin vasta jälkikäteen että olisi voinut kokeilla google gogglesia ruokalistan kääntämiseen.

hyvää poroo

Eikä Illillekkään tullut kalaa niin kuin joskus aikoinaan

Uusien reittien suunnittelua

Käkkärissä kierrettiin kaikki kaupat läpi ja käytiin tankilla

ja taas on datsa tai leirikeskus keskellä tietä (paikan nimi joensuu)

jatkuu...
Vastaa lainaten