En oo koskaan yhtään kirjaa lukenu kun en ole niitä lukumiehiä,joten noin pitkistä
teksteistä yleensä suurin osa menee ohi.
Mutta kiitos kuitenkin selvityksistä,tarpeen tullen kokeilen jokaisen antamia konsteja
sitä mukaa miten tiukassa ovat.
ehtoolla koukkisin kaks mäntää irti ja aika helposti ruuvareilla koukkimalla ja muilla pikku vippaskonsteilla lähti,muut tuntuu olen tiukemmalla.
Ja tällaisia tuomiopäivän osia tuli ulos sylintereistä,molemmat erilaisia.

Mäntä koostuu kolmesta eri osasta.Mäntä itse alumiinia johon prässätty rautanen
nappula toiseen päähän mitä kenkä painaa.Toisessa päässä ihmeellinen prikka missä
jonkinnäkönen erittäin harva kierre(yksi kierros=prikka irti.)
Se liittyy ilmeisesti siihen kun tuossa ei ole jarrukenkien säätöruuveja.

Toisessa männässä joku ihmeellinen kolottu pääty,ja vastakappale halkastu prikka
joka jäi sylinterin sisälle.

Tuolla pohjassa näkyy kyseinen hahkaistu prikka jossa on vastaava reikä mikä on
männässa pääty.

Toinen sylinteri missä oli se kierre prikka on luonnollisesti tyhjä.
Lauantaina innostuin tekemään runkotyöt kuntoon.Ja kun kaapista löyty purkki pohjamaalia ja toinen mustaa miranolia niin eikun irtomaalit pois ja väri pintaan.
Tarjoustalosta löyty pyöreet retro peltilokarit 15e/kpl
Myös joku hopee vajaa purkki oli jääny niin vedin vielä vanteet ja noi kuppaset pohjavanerit,ne vaihtuu myöhemmin alu turkkilevyiks.
Pitäisköhän nuo lokarit olla muutaman sentin korkeemmalla ettei näytä niin lässähtäneeltä
ne on vasta muutamalla ruuvilla kiinni?