Ja näin..
Eka safari takana ja yllätti kyllä positiivisesti. Ei tarvinnut hävetä, vaikka ei ihan vakioauto safari ollutkaan.
Viimeisiä turauksia perjantai aamuna ennen lähtöä
Polttoaineletku
neljännen akun maakaapeli
vinssin narun pleissaaminen
snorkkeli loppuun
orkkis panssari, joka tuli vähän vakiota jyrkempään kulmaan, repesi kiinnikkeistään ja on kai nyt Ravijoella metri kuraa päällä
Takakaarien kuralärpäkkeet
akkujen kiinnitys
yhden akunkengän vaihto
safarivarustuksen lastaaminen
Muuta damagea panssarin lisäksi mitä ei reissun aikana saatu korjattua:
Jakiksen öljyvuoto
aurauskulmat pikkasen ketuillaani, ohjaustehostin valutti mehut pihalle
Käyntihäiriö ( putsari luultavasti vaan niin tukossa)
Lataus /lämpöongelma lopussa (lavalla huomattiin että laturin hihna oli vaan karannut)
Vaihteiston palkki rullalla
sontaa riittävästi joka paikassa
mittaristo pimeä.
Kaiken kaikkiaan oli kyllä kiva reissu!!
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory