Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja teg
Syöttöpumpun päästä sai vaihtosähköä, tyhjäkäynnillä n. 43Hz ja kierroksilla suurempia lukemia. Valitettavasti se ei riittänyt rundarille. Aloinpa sitten purkamaan laturia, mutta eipä siivapyörän alta irronnutkaan laakeria pitävä mutteri, joten en saanut diodeja tai käämin päitä esille.. prkl..
|
Siis mistä ????
Laturi purkeutuu niistä neljästä kuoren pultista, ja siellä perässä on sitten ne hiilien ym. ruuvit, jos en väärin muista. Eli sitä hihnapyörää ei tarvi irroittaa... Muistaakseni...
Kuoren pultit auki . Ja kenttäkäämi jää silloin siihen peräkappaleeseen eli siihen joka jää käteen, kiinni.Eli se lamellimurikka joka on niiden kahden valuosan välissä. Eli sen pitää irrota siitä osasta jossa on se hihnapyörä ja roottori.
Vai mitä hä...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi