Holkissa on kiristysvaraa aika paljon, mutta jos sulla ei ole ohjeita siitä miten kiristys suoritetaan Toyotan ohjeiden mukaan isolla momenttiavaimella (400Nm asti), niin hyvään tulokseen pääsee, kun kiristää eka löysiä pois metrin jatkovarrella ja T-vääntimellä ja sitten kun on pikkasen löysää jäljellä, niin kirraa aina pikkasen ja joka välissä kokeilee, että klappaako pinioniakseli vielä vai ei kun oikein rynkyttää. Heti kun klappi katoaa, niin lopettaa kirraamisen ja lyö mutterin kiinni akselin uraan. Pari napsua kun kirraa liikaa, niin laakerit kanittaa jo pahasti.
Irtomurikan pitäminen paikallaan kiristelyn aikana on suht haastavaa, mutta mä oon tehny homman ainakin silleen, että olen tehnyt metrin neliöprofiiliin reiät, josta pultit läpi pinionin laipasta ja neliöprofiili on sitten kiinnitetty puristimilla trukkilavaan. Murikan takaosasta vielä kiristysliina toiseen trukkilavan reunaan, niin alkaa pysyä paikallaan.