Ja ei kun runkoa pilkkomaan, mädät takaa pois ja uutta tilalle, oli vaan tarveraudat päässy loppumaan ja piti käydä oikeen ostamassa paikallisen rautakaupan ainoa 100x100 rhs pätkä, jonka sai sit halkaista ja tehä siitä uutta aisaa taakse.
Iskariputki tuli tehtyä d22 king cabin vetokoukun poikkipalkista ja takapalkiksi jonkun toisen nissanin vetokoukku oikeen koukkuineen.
Kiikun holkit putsattu lahoista ja hitsattu kiinni runkoon pätkillä tota iskarikiinnikkeksi mennyttä putkea.
Masentavia korin peltitöitäkin jatkettu, enää tarvis tehä mol.lattiat, kuskin helmapalkki rhs löyty kans pihalta ja sitä aloiteltu, apparin puolellahan oli jo joku huonekaluputki, eikä sitä jaksa enää irrottaa.
Ja tankkikin kyhätty jerrystä alareunaan juottaen tommonen pikaliitin ja myös korvausilma hoidettu jarruputkikierukalla. Siihenhän se seinään sit aikanaan kiinnittyy.
Lokarien yläosat kolvattu kans koriin kiinni.
Päivän kulut 20€ kun joutu ton 80cm pätkän putkea ostamaan.
Viimeksi muokannut bj45lava : 05.06.2011 08:56
|