Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 04.06.2011, 19:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
Hieno auto, mutta oiskohan pitänyt laittaa hieman kestävemmät akselit noille renkaille.
Eikös tossa ollut Dana 60 edessä ja takana? Tietysti voisi sinne sitäkin kestävämmät laittaa, mutta johan se tollakin


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Technophobia Näytä viesti
miksi maasturia pitää korottaa? eikö olisi järkevintä suurentaa vain helmapeltejä jotta mahtuu suuremmat renkaat? kun tekee isoon lodjuun korin korotuksen tai soan niin autosta tulee kiikkukeinu ja oikea maavara ei nouse yhtään kun aksilat on samalla korkeudella
Kyllä se oikea maavara kasvaa, koska kuten jo todettua niin mahan alta esim. kynnysten ylityksessä renkaat kyllä auttaa, muttei välttämättä tarpeeksi joten vähän tarttee yleensä hiissata runkoa ylöspäin jo senkin takia. Varsinkin jos ajaa pienillä pyörillä.

Liikaa ei kannata korottaa, ja jos minulta kysytään niin hyvä tyyli on pitää mahdollisimman matalana isoilla renkailla. Mutta pitää muistaa, että sisäänjoustoa TÄYTYY olla jos haluaa ettei paikat irtoa hampaista, ja ettei koko ajan ole rajoitinkumien varassa - ja että ylipäänsä alusta elää riittävästi. Jos metsäautosta puhutaan jolla on tarkoitus välillä ajaa vähän lujempaakin kuin mummo potkukelkkailee pyhäkirkkoon, niin tuollaiset 15 cm olisi vähintään hyvä olla sisään- ja ulosjoustoa. Tätä on aika harvassa vakiomaasturin alustassa tarjolla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 04.06.2011 20:12
Vastaa lainaten