Nyt tuo sinun lukko jumii, ja jos tosiaankin meinaat saada sen pyörimään
voimalla, niin pakat voi palaa aika äkkiä.
Siis jos siinä testissä annat perään vaikka 10 kw tehoa, niin reilu 5 kw
muuttuu lämmöksi alta kilon olevissa pakoissa.
koko murikka painaa aikapaljon enemmän, mutta ne levythän on siellä lomittain.
Siis niihin tulee punainen valo aika äkkiä
Ja tuo 500 celsiusasteen valohan tarkoittaa uusia varaosia
Mitä oljyä käytät? esim minun entisen hj-60 (-88) alkuperäisenä varaosana
myytävä öljy ei käy tuohon.
Tiedän yhden uudehkon hiluxin, minkä perä ei suostunut toimimaan
mobilin eikä castrolin lukkoperäöljyllä (jumi ja "moksahteli"), siihen
piti ostaa omistajan nimenomaisesta vaatimuksesta omaa "varaosaöljyä",
ja se ei ollut "omaisuudenhintaista", vaan lähinnä huoltoasemahintaista,
ja kun minä hain sitä toyotalta, niin sitä ei ollut sillä hetkellä purkeissa, piti olla oma
puhdas astia. Perästä tuli hyvä, testasin seuraavassa öljynvaihdossa asiasta
tehden, toinen takanen sulalla betonilla, ja toinen jäällä, lähti ripeästi, ei toki
repinyt sutia betonilla, mutta kuitenkin.