Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 01.06.2011, 10:01
julibuli julibuli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 63
Perusasetus

HJ-60:sen kitkalukko ja 4.11 välitykset


Moro!
Vaihtelin viime kesänä autoon 4.11 välitykset, puhistelin samalla kaikki perämurikan hilppeet ja uusin laakerit. Nyt kilometrejä takana uusilla välityksillä 17000km ja itellä on alkanu ihmetyttää kitkalukon kireys. Risteyksissä jyrkempään kantatessa sisempi ratas alkaa ulista ja pyörii ulomman renkaan kanssa samaa vauhtia. Kitkalukkoa ei ole kiritty ja räjäytyskuvien mukaan oikein kasasin perän. Tänään vaihtelin mielenkiinnon vuoksi peräöljyt, josko kireys olis aiheuttanu öljyn ja raudanmurun seoksen mutta ei. Öljyt oli kirkkaat ja tulppien magneetit raudanpalasista puhtaat. Oisko jollaki tietoa, miten tuo perä nyt sitten on alkanu toimimaan ku ennen välitysten vaihtoa ei vastaavaa tapahtunu. Niin ja perässä on ollu lukkoperäöljyt ja on edelleen.

Vastaa lainaten