Tuon 20mm amuliinilevynpalan löysin rengastien romulta, sit porailin siihen reiät vw moottorin jaon mukaan, apuna sellanen pelliläpyskä mikä löytyy moottorin ja laatikon välistä jostain audeista. Plasmalla tuhautettiin tuo vauhtipyörän reikä levyyn. Vaatii ison plasman tuo 20mm amuliini. Sit vaan välilevy, vauhtipyörä ja kytkin kiinni moottoriin ja kone naamalleen lattialle. Siihen laatikko päälle ja edestakaisin hieromalla kattella keskikohta, muutaman millin se siinä kletaji erestakaasi. Sit vaan merkkaa reiät ja poraa ne.
Kauhian tarkkaa tuos ei oo lopuuksi muutaku saara laatikon ohjuritapit just oikeille kohdille niin että kytkinakseli on suoras. Ja startti pitää saada aika hyvin kohdilleen ettei ota vaan puolella hampaalla.
|