Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
taitaapi olla tyhjäkynnön korotus ihan alipaineella, eli täysin mekaaninen pumppu
aika karkean kuuloinen käynti, heitäpä 2T öljyä puol litraa tankkauksen yhteydessä ja varmistu sen jakoketjun kunnosta... venyny ketju vie ajoitusta myöhemmäks ja lisää kalistuttamista, ite koittaisin kääntää asteen kaks aiemmalle jos ketju näyttää tuntuu vaikuttaa ok lta
lähteeks se hyvin käyntiin ? eli tärähtääkö heti vai vaatiiko "pitkän pyörityksen"
eli veikataan suuttimet / ketju linjalta löytyvän ratkaisun
|
En oikeen jaksais uskoa ketjuongelmaan, tarkastin kilometrit ja oli vasta 201tkm.. Mutta miten sen ketjun pääsee tarkastamaan?
Mitä sitä tuossa nyt tuijotin niin tyhjäkäynti aaltoilee lähes säännöllisesti, mutta ei tuo kyllä savuta. Käyntiin lähtee ilman sahaamista (jos muistaa hehkuttaa kun on tottunut cdi:n nopiampiin hehkuihin

)
Ilmanputsarin irrottaminen ei vaikuttanut käyntiin. Kansipahvi on vaihdettu joskus 100tkm sitten, turbo vaihdettu 70tkm sitten, muuten ei ole tekniikkaan kajottu.
Tässähän olis hyvä kokeilla jotain fortea tms ihmelientä, vai kippaanko vaan ensin tuota 2T-öljyä?