Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 28.05.2011, 13:33
ramiss ramiss ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.10
Sijainti: Espoo
Viestit: 54
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Venttiilikopan tiiviste sekä öljynsuodattimen jalka ovat aika yleisiä vuotopaikkoja, kampuran takastefan lisäksi. Muistaakseni siinä häntäkappaleessa ei ole kuin yksi stefa, oliskohan ollut niin että jakolodjun ja häntäpalan väliin laitetaan tiivistemassa tjsp..

Se ei ole traction bar, se on track bar mikä edessä pitää akselia paikallaan kaikenmoisia on saatavilla, parhaat on mallia "double shear" missä tulee kokonaan uusi kiinnike korin päähän, ja ovat säädettäviä. Tuo tehtaan alkuperäisen tyyppinen missä menee vain yhdestä reiästä läpi ei oikein kestä isompia renkaita ja kunnon metsäajoa. Ns. normikäytössä ajaa kyllä asiansa ihan hyvin.
Aika heikossa metsäajossa tuo mulla on, lähinnä huonoja teitä, ei mitään offroadia tällä oikeen ajeta, ehkä se vakiotanko sitten kestää. Lieneekö akseli sitten pysyy paikallaan pienen korotuksen kanssa vakiotangolla?

Täytyypä metsästää jostain renkaat siihen jalkaan, ovat ilmeisesti vaihdettavissa? Täytyy katsoa auton mukana tulleesta stefasta varaosanumero, jos sopisi siihen häntäpalaan.
__________________
Nykyinen
Toyota Land Cruider KZJ90 3.0TD

Entiset
Jeep Cherokee Sport 2d 4.0
Vastaa lainaten