Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 28.05.2011, 12:23
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Venttiilikopan tiiviste sekä öljynsuodattimen jalka ovat aika yleisiä vuotopaikkoja, kampuran takastefan lisäksi. Muistaakseni siinä häntäkappaleessa ei ole kuin yksi stefa, oliskohan ollut niin että jakolodjun ja häntäpalan väliin laitetaan tiivistemassa tjsp..

Se ei ole traction bar, se on track bar mikä edessä pitää akselia paikallaan kaikenmoisia on saatavilla, parhaat on mallia "double shear" missä tulee kokonaan uusi kiinnike korin päähän, ja ovat säädettäviä. Tuo tehtaan alkuperäisen tyyppinen missä menee vain yhdestä reiästä läpi ei oikein kestä isompia renkaita ja kunnon metsäajoa. Ns. normikäytössä ajaa kyllä asiansa ihan hyvin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten