Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 28.05.2011, 11:45
ramiss ramiss ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.10
Sijainti: Espoo
Viestit: 54
Perusasetus

Nyt on kyllä tultu siihen tulokseen, että en taida tästä autosta luopua.
On se niin mahtava menemään maastossa sekä maantiellä, loistava monikäyttöauto.
Täytyy myydä vanha käyttis pois, niin ei tarvitse kahta autoa säilytellä turhaan

Taitaa vähän serokee tiputella nesteitä pikkuhiljaa, jakolaatikosta ilmeisesti tulee hieman atf:ää pihalle, onko tuo takakardaanin etupään häntäkappale yleinen vuotokohta? Auton mukana tuli joku stefa, jonka luulen olevan siihen. Onko siinä häntäkappaleessa muita tiivisteitä, joita kannattaa vaihtaa samalla, kun sitä häntää alkaa purkamaan?

Myös moottoriöljyä tuppaa hieman vuotamaan, onko näihin jotain yleisimpiä vuotokohtia?
Kampuran takastefa näkyisi olevan yleinen, mutta en usko sieltä vuotavan, sillä lohko on ylempääkin öljyinen, ei varmaan tekisi pahaa aloittaa vaikkapa venakopan tiivisteestä.

Minkälaisia tracksion bareja näihin on ollut saatavilla? Omassa autossa näyttäisi olevan pallonivelellä oleva, jonka toisessa päässä on pituussäätö. Jamantilla näyttäisi olevan tuo vakiotanko ilman pituussäätöä ja se korotettuihin tarkoitettu puslapäinen sitten pituussäädöllä, tähän tankoon taas ei oman auton korotus ohjeistuksen mukaan riitä.



Siitä yksi kuvakin autosta.
Pistetään päivitetympää kuvaa, kun on auto maastoväreissä
__________________
Nykyinen
Toyota Land Cruider KZJ90 3.0TD

Entiset
Jeep Cherokee Sport 2d 4.0
Vastaa lainaten