Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa78
Et kai sää nyt ihan tosissas tota nyt kirjottanu...
Töitten puolesta kun pääsee noita volkkareitten takuu maalauksia tekemään, niin kyllä ne klonksvagenit saa jäädä sinne kauppaan, just oli 700 kilsaa ajettu passatti ruostekorjauksessa, minäköhän näkönen tuollanen laite on vaikka viiden vuoden päästä...
Ja mersu on toinen koppansa puolesta mitä ei iki maailmassa meikäläisen talouteen tule, olkoon vaikka kuinka hieno ja hyvä ajoltansa ja tekniikaltansa, mut se kori... pari vuotta vanhoja vehkeitä ja ruoste tunkee joka saumasta...
Kai se on sitä mercedes laatua
Ja totta kai itte ajellaan -87 hoojiilla, eikä oo edes märäntyny 
|
mersuista on kans paskan maku suussa. joskus -06 alkuvuonna tein kolarikorjausta -05 vitoon, oli muitaakseni alle 10t ajettu. kattosaumoja myöten saumat ruosteessa. ei ollut vie läpi tullu, mutta kun saumoja avas ni välit oli ruosteessa. ja toinen oli joku -98 - 99 väyrynen, oli vauhdista jousilautanen räpsähtäny irti edestä ku oli niin muosteessa.
kyllä tojotat on varmoja pelejä tekniikaltaan, vanhemmat kaasarikoneet varsinkin. rikastimen vahapatruuna hajoo jossain vaiheessa, mutta kuhan muistaa öljyjä vaihdella niin varmasti saa matkaseuraa siitä joka aamu. ruostuminen riippuu täysin auton hoidosta, jos olis joka hj suojattu uutena kunnolla ja sillon tällön alustaa pesty, niin varmasti olis nykynen kanta parempi. ja hj61 on muuten aivan törkeen hintasia. ja hodarit varsinkin.