Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 25.05.2011, 21:37
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Ite taisin vähän lämmittää metalliputken juurta töhöllä, ja ruikin silikonispayta väliin. Sieltä se sitten liukkaasti luiskahti ihan käsivoimin. XJ:stä lähti ihan käsivoimin muutenkin.

Sen sijaan Rough countryn uudet uretaanipuslat ei meinannu upota sitten millään. Ja kun ne sinne kerran sai, niin totesin seuraavaa:

1. Sisäänjoustossa (ristiriipunnassa) ne pulpahtaa melkein pois paikaltaan.
2. Sisäänjoustoa ei jää paljon paskaakaan vaikka on korotettu auto
3. Ne on ihan kovikovat varsinkin talvella, eli sama vaikka sinne olis laittanut pari koivuhalkoa

Jos siis topikin aloittajalla on aikomus vaihtaa alkuperäiset johonkin pidempiin uretaaniversioihin, niin unohda homma jo alkuunsa. Pidä alkuperäiset paikallaan, ja kasaa tarvittava määrä kiekkoja sinne akselin jousilautasen päälle ja pulttaa kiinni.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten